Kvalitní výkonné laserové tiskárny se servisem do druhého pracovního dne, neomezené úložiště jako záloha Vašich naskenovaných dokumentů (např. smlouvy s podpisy Vašich klientů) na jedno zmáčknutí tlačítka, to Vám možná zní jako sen :-). A aby toho nebylo málo, aplikace umí stahovat a archivovat zprávy i přílohy z více Datových schránek, odkud se jinak po čase samy vymažou!
MODERNÍ ŘEŠENÍ PRO TISK, SKENOVÁNÍ A PRÁCI S DOKUMENTY
Mějte ve své kanceláři multifunkční výkonnou tiskárnu a tiskněte jako profesionálové. Kompletní starosti o tisk nechte na nás. Ukládejte své dokumenty a další pro vás důležité informace do „šanonu“, nástroje pro práci s dokumenty. Ten je optimalizován pro spolupráci s vaší tiskárnou, přijme, zatřídí a dlouhodobě uchová vaše dokumenty.
PROČ SI ZVOLIT TUTO SLUŽBU?
- Multifunkční zařízení bez prvotní investice.
- Garance servisu (Next Business Day) celých 48 měsíců.
- Dodávka tonerů na místo určení celých 48 měsíců v ceně.
- Po uplynutí smlouvy možnost odkupu zařízení.
- Pořádek – elektronický archiv dokumentů.
- Pohodlí – dostupnost odkudkoliv.
- Jistota a bezpečí – zálohování dokumentů.
- Úspora peněz a času – komunikace s úřady (Datová schránka).
- Žádné další investice do tisku.
KDO TUTO SLUŽBU VYUŽIJE?
- Firmy, které potřebují tisknout, skenovat a kopírovat a zároveň potřebují mít čas na svou práci, která je živí.
- Firmy, které potřebují dodat multifunkční tiskárnu až na stůl se zapojením, veškerou konfigurací a servisní podporou.
- Firmy, které vyžadují třídění a elektronickou zálohu dokumentů.
- Firmy, které si chtějí zafixovat provozní náklady.
- Firmy, které se snaží předejít
CO DOSTANETE NAVÍC?
- Multifunkční zařízení jsou nabízeny ve 2 variantách, černobílé (HP LJ M426) nebo barevné (HP LJ M477fdw).
- K černobílé tiskárně získáváte 8 ks tonerů (á 9.000 stran), automatická dodávka tonerů probíhá v 6 měsíčním intervalu (0. měsíc – při instalaci, 6., 12., 18., 24., 30., 36., 40. měsíc).
- K barevné tiskárně získáváte 10 ks tonerů.
- Instalace multifunkčního zařízení spolu s konfigurací „šanonu“ probíhá u Vás, a to včetně důkladného proškolení.
MULTIFUNKČNÍ TISKÁRNY:
Jsou nabízeny ve 2 variantnách, tzn. černobílá (HP LJ M426) nebo barevná (HP LJ M477fdw). Obě multifunkční tiskárny disponují následujícími funkcemi:
- Tisk, skenování, kopírování
- Podavač pro vícelisté dokumenty
- Automatický oboustranný tisk
- Tiskne z mobilu/tabletu – AirPrint
- Zvýšená zatížitelnost černobílé tiskárny na 4.000 stran měsíčně.
- Zvýšená zatížitelnost barevnáé tiskárny na 4.000 stran měsíčně.
SPECIFIKACE:
- Služba je poskytována na období 48 měsíců
- Neomezený objem uložených elektronických dokumentů (není určeno pro audio a video)
- Záruka, servis, dodávka tonerů po dobu 48 měsíců v ceně
- Následný odkup zařízení za symbolickou částku
- Služby jsou poskytovány na území ČR
- Stačí počítač připojený k Internetu a libovolný internetový prohlížeč
SERVISNÍ SLUŽBY:
Instalace multifunkčního zařízení spolu s konfigurací Šanonu probíhá u vás a to včetně důkladného proškolení. V případě poruchy je na celé období využit přístup (Next Business Day), díky němuž technik přijede další pracovní den a závadu vyřeší. Celý servis se objedná několika kliky v uživatelském portálu.
ŠANON:
Bezpečný nástroj, který přijme, zatřídí a dlouhodobě uchová Vaše elektronické dokumenty. Jednoduchost ovládání se dá přirovnat k práci s emailem či nákupu na Internetu.
Mezi základní vlastnosti Šanonu, které pomáhají k efektivní práci na vašem pracovišti, se řadí zejména:
-
- práce s dokumenty (ukládání a archivace, třídění podle kategorií, rychlé hledání)
- rozpoznání textu (u naskenovaných dokumentů automaticky vytvoří textovou vrstvu, tzn., z obrázku vytvoří text, s kterým se dá dále pracovat)
- snadná komunikace s úřady (plná podpora systému datových schránek – přijímání a odesílání datových zpráv, garance uchování datových zpráv i po uplynutí státem garantovaných 90 dnů)
- finanční evidence (přehled a zpracování výdajů – vyúčtování, faktury, tabulky a grafy dle zadaných kritérií)
- inteligentní adresář (zákazníci, dodavatelé, úřady – propojení se systémem datových schránek)
Soubory do Šanonu lze dostat třemi jednoduchými způsoby od naskenování multifunkčním zařízením přes datovou schránku až po zaslání dokumentů emailem.
Bezpečnost vašich dat je klíčová:
- Aplikace byla otestována dle mezinárodních bezpečnostních standardů OWASP
- Silné heslo
- Šifrovaná komunikace
- Zálohování a obnova dat
- Šanon je provozován v DC Tier III
Facebook komentáře