Zhroutil jsem se z CRM už po 14 dnech

Před pár týdny jsem začal testovat nové české CRM, které je součástí celého velkého ERP systému, určeného pro obor, ve kterém se aktuálně pohybuji.

Protože jsem předtím roky používal zavedená CRM jako český Raynet 🐟, nebo světové špičky jako HubSpot či Pipedrive, byl jsem z nového CRM vcelku nešťastný. Naprosto základní věci z těchto zavedených systémů, které je člověk zvyklý denně používat, nové CRM prostě nemělo.

Vývoj rychlý, ale realita tvrdá

Autor systému sice velmi svižně (v řádu dnů 👏) většinu mých připomínek a požadavků implementoval, jenže já jsem nepotřeboval čekat na vývoj, ale pracovat. Nový systém může být časem zajímavý, ale zatím pro naše potřeby jednoduše nestačil.

Po takto ztracených 14 dnech jsem si řekl, že už nemám čas ztrácet čas 😎. Od nového CRM jsem odešel a po delší době se rozhodl dát znovu šanci českému Raynetu 🐟.


Raynet: návrat k dokonalosti

Kdyby mi mozek uměl radostí svítit, zářil bych po otevření Raynetu na kilometry daleko. Jako celoživotní obchodník a napůl ajťák umím ocenit nejen základní funkcionality, ale také promyšlený design a detaily, které vznikly během více než 20 let vývoje.

Raynet má přes 21 000 uživatelů, a je to znát. V každé části systému — hledání, kontakty, aktivity, úkoly, e-mail, kalendář, automatizace — kde v desítkách noname CRM existuje jedna volba, jedna funkce nebo jedno zobrazení, mají zavedené systémy možnosti 2 až 3. Ale Raynet jich má klidně sedm! 👍


Mám za sebou vývoj i testování aplikací

Nechával jsem vyvíjet software na zakázku (kdysi např. od Software 602 za 1 milion korun), později jsme s vlastními vývojáři budovali e-shopy a redakční systémy. V posledních letech testuji mobilní aplikace bank a pojišťoven před jejich nasazením pro české uživatele.

Po těch desítkách let zkušeností vím, jak mají aplikace fungovat a co všechno mají umět. A Raynet mě po těchto zkušenostech nadchl jako máloco 👏.


Vývojáři: od základní verze k promyšlenému systému

Když někteří vývojáři připravují e-shop, navrhnou horizontální menu a tím to pro ně hasne. Ti šikovnější přidají vertikální menu. Ještě lepší vývojáři nabídnou filtrování a třídění produktů dle oblíbenosti nebo ceny.

A ti nejlepší — třeba Alza — vytvoří takové filtry, že zákazníkovo srdce zaplesá. V kategoriích najde i doplňky, které nikde jinde nenajde, a ty jsou navíc rozdělené do skvěle použitelných podkategorií.

To samé platí pro CRM. Vývojář může systém odfláknout, nebo se léta věnovat naslouchání uživatelům a funkcionality postupně rozšiřovat. Tak jako to dělá právě Raynet 🐟.


Proč Raynet doporučuji?

Pokud už víte, k čemu je CRM dobré, ale zatím jste se neodhodlali jej nasadit a nemáte čas testovat desítky variant, pak vám mohu s čistým svědomím doporučit Raynet.

Jako zkušený uživatel, obchodník, manažer i majitel firem vám garantuji, že v Raynetu najdete:

  • vše, co víte, že potřebujete
  • a k tomu navíc i to, co zatím netušíte, že budete potřebovat 😎

Zkuste ho zdarma a uděláte radost sobě i mně

Tento článek píšu jen tak při sledování nedělních politických pořadů. Ale pokud si Raynet (i se svými kolegy) vyzkoušíte během 30denního bezplatného období, přes tento odkaz, dostanu od Raynetu drobný dárek 🎁, takže uděláte radost nejen sobě, ale i mně 😊


Chcete se poradit?

Máte dotaz ohledně funkcí CRM, které jste zatím nikde nenašli? Napište mi.
Chcete se jako tým nebo firma pobavit o tom, co vám CRM může přinést, jaké má výhody, nevýhody nebo jak si CRM ve firmě rychle zprovoznit?

V sekci Kontakty najdete odkaz na můj kalendář pro bezplatnou konzultaci, kde si jen vyberte pro vás vhodný termín i čas, a rád se s vámi uvidím. 😊

Facebook komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.